Maarit Leppänen Autonrengasliiton asiamieheksi

Maarit Leppänen on aloittanut Autonrengasliiton uutena asiamiehenä edellisen pitkäaikaisen asiamiehen, Östen Brännäsin, jäätyä eläkkeelle.

Maarit Leppäsellä on vahvaa kokemusta työstä työmarkkinakentällä: hän on työskennellyt Palvelualojen työnantajat Paltassa neljä vuotta asiantuntijana, siirtyen 1.6.2020 alkaen johtavaksi asiantuntijaksi. Paltan työmarkkinayksikön neuvottelutehtävien lisäksi Leppäsen vastuulle siirtyvät jatkossa Autonrengasliiton asiamiehen tehtävät. Aiemmin hän on työskennellyt työnantajaliitto Pintaurakoitsijoissa ensin lakimiehenä ja myöhemmin toimitusjohtajana. Työkokemusta on karttunut myös pöydän toiselta puolelta palkansaajaliitosta sekä asianajotoimistosta.

Uusiin työtehtäviin Maarit Leppänen on tarttumassa innolla.

– Viihdyn hyvin työnantaja- ja työmarkkinamaailmassa, mutta samalla olen kaivannut vaihtelua ja uudenlaisia haasteita. Autonrengasliiton kiinnostava tehtävä tuli eteeni kuin tilauksesta, ja se tarjoaa minulle kaipaamani mahdollisuuden syventyä täysipainoisesti kokonaan uuteen alaan ja sen kehittämiseen. Myös Paltassa osittain uudet vastuualueeni laajentavat osaamistani, Maarit Leppänen sanoo.

Leppäsen tavoittaa numeroista 020 595 5069 ja 040 5482734 tai sähköpostitse osoitteesta maarit.leppanen@palta.fi.

Lisätietoja:
Jarmo Nuora