020 595 5000 info@autonrengasliitto.fi

RENGASTURVALLISUUSKORTIN UUSINTAKOULUTUS

Rengasturvallisuuskortti on toimialakohtainen työturvallisuuskortti. Kortin voimassaoloaika on viisi vuotta. Kortin voimassaolo edellyttää hyväksyttyä uusintakoulutusta. Uusintakoulutuksen keskeinen teema on työturvallisuuden jatkuva parantaminen sekä työn vaarojen selvittäminen ja arviointi.
Työturvallisuuskeskus hallinnoi rengasturvallisuuskorttikoulutusta ja myöntää rengasturvallisuuskortit.

Vuoden 2020 alusta työturvallisuuskorttikoulutuksen suorittanut saa sekä rengasturvallisuuskortin että valtakunnallisen työturvallisuuskortin.

Tulevat koulutukset 2021

• Jyväskylä 4.2.2021
  • Oulu 11.2.2021
  • Vantaa 18.2.2021

Kohderyhmä

Toimitusjohtajat, toimipaikkojen esimiehet, myyntihenkilöstö ja työntekijät, joilla rengasturvallisuuskorttikoulutuksen suorittamisesta on kulunut viisi vuotta

Uusintakoulutuksen tavoitteet

• antaa perusvalmius työn vaarojen selvittämiseen ja arviointiin
  • lisätä tietoisuutta yhteistoiminnan merkityksestä
  • parantaa työturvallisuutta rengastyöpaikoilla
  • kehittää työturvallisuusasenteita työpaikoilla
OHJELMA

Osallistumismaksu

82 € + alv 24 %, yht. 101,68 €. Hintaan sisältyy kurssimateriaali, ohjelman mukaiset ruokailut, rengasturvallisuuskortti ja valtakunnallinen työturvallisuuskortti. Osallistumismaksu laskutetaan jälkikäteen.

Peruutus

Ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen voi perua kustannuksitta viimeistään 14 vuorokautta ennen tilaisuutta. Sen jälkeen tulleista peruutuksista veloitamme 50 prosenttia osallistumismaksusta. Jos poisjäännistä ei ilmoiteta etukäteen, veloitamme koko maksun. Osallistujan voi vaihtaa veloituksetta.

Ilmoittautumiset
koulutus@autonrengasliitto.fi