020 595 5000 info@autonrengasliitto.fi

RENGASTURVALLISUUSKORTTIKOULUTUS

Rengasturvallisuuskortti on toimialakohtainen työturvallisuuskortti. Koulutukset aloitettiin 31.5.2006. Koulutuksessa käsitellään oikeita ja turvallisia työtapoja, annetaan perustiedot toimialan riskeistä ja työturvallisuuden kehittämisestä. Koulutustilaisuudet ovat avoinna kaikille.
Työturvallisuuskeskus hallinnoi rengasturvallisuuskorttikoulutusta. Tutkinnon suorittaminen oikeuttaa henkilökohtaiseen rengasturvallisuuskorttiin, jonka Työturvallisuuskeskus myöntää. Kortin voimassaoloaika on viisi vuotta. Kortin voimassaolo edellyttää hyväksyttyä uusintakoulutusta.

Tulevat koulutukset 2017

Seuraavat rengasturvallisuuskorttikoulutukset järjestetään vuonna 2018 ja niistä infromoidaan erikseen.

Kohderyhmä

Toimitusjohtajat, toimipaikkojen esimiehet, myyntihenkilöstö ja työntekijät

Koulutuksen tavoitteet

• lisätä tietoisuutta rengasalan riskeistä ja vastuista
  • antaa perusvalmius oman työn ja työtapojen arviointiin
  • opastaa renkaiden käsittelyyn ja vanneöihin liittyvät turvalliset työtavat
  • opastaa renkaiden paineistukseen liittyvät turvalliset työtavat
  • antaa perustietoa työturvallisuudesta yhteisellä työpaikalla
OHJELMA

Osallistumismaksu

82 € + alv 24 %, yht. 101,68 €. Hintaan sisältyy kurssimateriaali ja ohjelman mukaiset ruokailut sekä rengasturvallisuuskortti. Osallistumismaksu laskutetaan jälkikäteen.

Peruutus

Ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen voi perua kustannuksitta viimeistään 14 vuorokautta ennen tilaisuutta. Sen jälkeen tulleista peruutuksista veloitamme 50 prosenttia osallistumismaksusta. Jos poisjäännistä ei ilmoiteta etukäteen, veloitamme koko maksun. Osallistujan voi vaihtaa veloituksetta.

Ilmoittautumiset
Niina Korpi, p. 020 595 5052 tai